Waarom zorginstellingen kiezen voor Synguard
Synguard levert meer dan software en hardware. We denken actief mee met organisaties die geconfronteerd worden met complexe uitdagingen.
Zorginstellingen, ziekenhuizen en andere grote organisaties vinden in Synguard een flexibele en betrouwbare partner.
“We ontwikkelen onze toegangscontrolesystemen volledig zelf, zowel hard- als software,” vertelt Wesley Heiden, Country Manager bij Synguard. “Daarnaast fungeren we ook als leverancier. Dankzij onze brede waaier aan integraties kunnen we klanten met complexe noden een totaaloplossing bieden. Ons platform integreert moeiteloos met talloze merken en technologieën zoals de kaartlezers van Idesco, en de sleutelkasten van Traka, die ook bij Pieter van Foreest worden gebruikt.”
De winst voor Pieter van Foreest
Dankzij de integratie van de hardwareoplossingen met het softwaresysteem van Synguard heeft Pieter Van Foreest nu altijd een volledig en correct overzicht van wie, wanneer toegang heeft tot welke gebouwen, ruimtes, sleutelkasten en medicijnkarren.
Maar dat is niet alles:
- toegang wordt automatisch beheerd, met op maat afgestemde toegangsrechten (tijdstippen, locaties en functies);
- ongeoorloofde toegang wordt automatisch gemeld;
- minder administratieve last en meer comfort voor medewerkers;
- verbeterde veiligheid op alle locaties, van buitendeuren tot medicijnkarren.
De toekomst van toegangsbeheer voor jouw organisatie
Toegangscontrole gaat om meer dan sleutels of badges. Het draait om inzicht, connectiviteit en comfort. En om flexibele systemen die meebewegen met jouw organisatie.
Met Synguard kies je voor een platform dat veiligheid en gebruiksgemak combineert in één schaalbare oplossing. Perfect voor organisaties met complexe processen en gevoelige middelen, zoals in de zorgsector.
Klaar voor de volgende stap in jouw toegangsbeheer? Vraag vandaag nog een vrijblijvende demo aan en ontdek de kracht van Synguard.